Als docent biologie in het middelbaar onderwijs ligt het voor de hand dat ik een passie heb voor de natuur. De natuur die iedereen blijft verbazen, verwonderen en waar ook ik elke keer van kan genieten.
In 2012 ben ik begonnen met vogelen en fotograferen. De hobby is uitgegroeid tot een passie. Kop leeg maken, speuren naar mooie soorten en lekker buiten zijn. Dat is de benzine voor mij. Ik deel mijn passie graag met anderen en ga dus ook vaak met andere vogelaars of leerlingen op stap.
Met deze website laat ik iedereen graag zien wat ik gezien heb en probeer ik met mooie foto’s mensen te enthousiasmeren om ook lekker de natuur in te gaan. Bekijk mijn foto’s en laat gerust weten wat je ervan vond, dit vind ik erg leuk.

The gear:

– Canon R7- Canon 7D
– Canon 100-500mm
– Tamron SP AF Di 90mm (Macro)

The places:

  • Oostvaardersplassen
  • Ooijpolder
  • Grindgat in Weurt
  • Veluwe (deelerwoud)
  • Biesbosch
  • Texel

Met vriendelijke groet,
Tom van den Berge